czwartek, 13 kwietnia 2017

Joanna Oleje świata | Balsam z masłem pomarańczowym.

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję uniwersalnego balsamu od firmy Joanna z serii Oleje Świata (oils of the worlds). Produkt trafił do mnie kilka miesięcy temu dzięki subskrypcji pudełeczek Shinybox. Ja otrzymałam wersję z masłem pomarańczowym, ale dostępne są również warianty kokosowy i oliwkowy.  Jak już pewnie przeczytałyście na mojej stronie nie raz- jestem zagorzałą fanką produktów multifunkcyjnych o wszechstronnym zastosowaniu. Bohater dzisiejszego wpisu do takich właśnie należy w związku z czym polubiliśmy się bardzo szybko. Produkt ma konsystencję wazeliny, przypomina nieco Tander Care od firmy Oriflame. Jest bardzo treściwy i tak naprawdę określenie 'balsam' średnio mi tutaj do niego pasuje. Pomimo 10 ml gramatury jest dość wydajny, wystarczy odrobinka po to, aby ukoić przesuszone, wymagające miejsca takie jak usta, łokcie czy skórki wokół paznokci. Produkt pachnie jak oranżadka w proszku, pomarańczowo, naturalnie. Na ustach również smakuje bardzo dobrze.  Ze względu na skład oraz konsystencję balsamik pozostawia tłusty film, dając uczucie nawilżenia.
Producent zapewnia nas, że balsam dzięki specjalnej recepturze opartej o naturalne składniki, takie jak masła, oleje i witaminy, cudownie odżywią, zregenerują i nawilżą naskórek. Zgadzam się z tymi słowami, gdyż różnicę w kondycji mojej skóry zauważyłam dość szybko. Moje usta nie wyglądały ostatnio najlepiej, wysuszyłam je jedną z pomadek. Smarowałam wargi kilka razy dziennie (szczególnie przed wyjściem na zewnątrz) i przesuszony naskórek zregenerował się w kilka dni. Również łokcie i kolana stały się mniej szorstkie, pomimo tego, iż balsamuję je codziennie wieczorem. Skórki wokół paznokci? Z nimi zawsze same problemy, a że moje są wyjątkowo uparte - nawilżanie to podstawa :)
Podsumowując- dobrze jest mieć ten produkt w torebce i korzystać z niego każdego dnia. Dobrze ochrania przed wiatrem, nawilża i odżywia. Skład jak najbardziej na plus. Co prawda nie jest on wolny od aromatów i substancji zapachowych, ale obecność olejków mi to rekompensuje. Polubiłam go. Dodatkowo jest on na każdą kieszeń- w drogeriach dostępny w cenie 6- 10 złotych. Spotkać możecie go zarówno stacjonarnie jak i on-line.
Moje Drogie na sam koniec pragnę złożyć Wam najlepsze życzenia z okazji zbliżających się Świąt Wielkiej Nocy. Rodzinnych, pełnych ciepła i słonecznych chwil bez smutku i wszelkich trosk.
Jestem ciekawa czy znacie to masełko i czy się z nim lubicie. Zapraszam do aktywności w komentarzach.

28 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Zgadza się, małe cudeńko do torebki i nie tylko :)

      Usuń
  2. fajne maleństwo, gadżet akurat do torebki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten podobny produkt z Oriflame testowałam, ale ten też wydaje się być fajny ;) Ja bym pewnie postawiła na zapach kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również zamierzam zainwestować w kokosowy wariant :)

      Usuń
  4. Ooo nie znam ! Trzeba to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie wygladają <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/04/checkpregnancycom-czyli-wszystko-o.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tego balsamu, ale wydaje się być bardzo ciekawym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze nawilża i jest poręczny, nie zajmuje dużo miejsca w torebce a zapach uprzyjemnia stosowanie :)

      Usuń
  7. Pierwszy raz go widzę, ale zaciekawił mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz dowiedziałam się o nim w boxie :)

      Usuń
  8. Pięknych Świąt i bogatego zająca

    OdpowiedzUsuń
  9. Swego czasu te masełka był bardzo popularne a ja ich nigdy na żywo nie widziałem

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbuję ten balsam, bo jeszcze nie miałam.
    Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skoro jest to alternatywa do Tender Care to super, bo w Ori smaki mi nie za bardzo odpowiadają. ;) Z chęcią skusiłabym się na pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja za takimi konsystencjami balsamow nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę zakupić koniecznie, bo skusiłaś mnie swoim opisem :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia