wtorek, 2 maja 2017

Nowa współpraca! BOX ONLY YOU w moim domu | Mollon Pro Professional olejek różany do skórek i paznokci

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję regenerującego olejku różanego do skórek i paznokci od firmy Mollon Pro Professional.
Zanim jednak przejdę do mojej opinii chciałabym pochwalić się kolejną współpracą, którą udało mi się nawiązać w ostatnim czasie. Portal Only You zaufał mi i mojemu blogowi kilka tygodni temu. Zaraz po Świętach Wielkanocnych kurier dostarczył do mojego domu tajemniczą przesyłkę. Zawartość boxa była dla nas, testerek- niespodzianką do samego końca.

Co znalazłam w tajemniczym pudełeczku o nazwie BOX ONLY YOU Rozkwitnij Wiosną?
  • L'BIOTICA BIOVAX maska intensywnie regenerująca z olejem z opuncji i masłem z mango
  • LC+ maska złuszczająca do stóp w postaci nasączonych skarpetek
  • MOLLON Pro Regenerating Rose Oil regenerujący olejek różany do skórek i paznokci
  • NOU Secret Blanc owocowo- kwiatowa woda perfumowana dla kobiet
  • ZIAJA antyoksydacja Jagody Acai krem na twarz i szyję
  • ZIAJA ekspresowe serum do twarzy i szyi
  • BANDI krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami
  • Lakiery do paznokci BELL secret garden nail enamel
  • BIOTEQ maska regenerująca na tkaninie
  • L'BIOTICA BIOVAX balsam do włosów bez spłukiwania z olejem z opuncji i masłem z mango
Wracając do bohatera dzisiejszego wpisu - różany olejek przypadł mi do gustu od pierwszego użycia, a właściwie to już w momencie otwierania buteleczki. Produkt pięknie pachnie, różano-cukierowo (mi przypomina gumy balonowe), zapach niewątpliwie uprzyjemnia stosowanie rozbudzając moje zmysły podczas zabiegu manicure. 
Kawałeczki płatków róż zatopione w olejku nie przeszkadzają w aplikacji. Ja, specjalnie nakładam je na swoje pazurki wykonując taki a'la peeling. Olejek nawilża skórę wokół paznokci, sprawia, że staje się ona miękka i łatwiej można usunąć ją za pomocą radełka czy drewnianego patyczka. Produkt znajduje się w 15 buteleczce z pędzelkiem. Olejek nie jest bardzo gęsty, ale też nie na tyle rzadki, aby spływał w palca. Wchłania się dość dobrze i jeśli nie nałożymy go zbyt wiele, nie musimy myć rąk po wykonaniu manicure. Producent zapewnia nas, że olejek skutecznie regeneruje i uelastycznia skórki wokół wału paznokciowego. Wcierany w macierz odżywia kruche, łamliwe i rozdwajające się paznokcie. Wzmacnia je i nabłyszcza. Czy się z nim zgadzam? Tak jak wspominałam- nawilża skórki, zmiękcza je no i poprawia ogólną ich kondycję. Uważam, że również paznokcie odczuły jego działanie- stały się lśniące i mocniejsze, zregenerowały się nieco po hybrydach, od których zrobiłam sobie przerwę. Skład olejku nie należy do naturalnych, mimo to polubiliśmy się. Zastanawia mnie wosk mikrokrystaliczny otrzymywany z ropy naftowej, który swoje zastosowanie znajduje częściej w kosmetykach kolorowych niż w pielęgnacyjnych. Należy on jednak do grupy emolientów, tworzy warstwę okluzyjną i wydłuża trwałość kosmetyków. Może być komedogenny w związku z czym nie polecam stosować olejku na twarz. 
Moje Drogie - jestem baaardzo ciekawa czy znacie produkty Mollon Pro i czy słyszałyście o tym olejku. Której z Was udało się otrzymać Box Only You?

24 komentarze:

  1. Fantastyczna zawartość!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaak, byłam zaskoczona ilością otrzymanych produktów do testów :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zachęcam do zapoznania się z tym olejkiem, warto :)

      Usuń
  3. Przypadł mi do gustu ten olejek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pudelka i olejku nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o zapoznanie się z ofertą marki Mollon, a także stroną Only You :)

      Usuń
  5. Interesting post my dear, thank you for sharing :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję. Niestety nie znam tej marki :) Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałam tego olejku, ale brzmi bardzo fajnie :) wiecznie poszukuję czegoś na moje skórki, więc pewnie jak go gdzieś zobaczę, to kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to bardzo mi sie spodobał :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/pastelowa-parka.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Tobie przypadł do gustu, zapewniam, że i zapach będzie dla Ciebie obłędny :)

      Usuń
  9. Marki nie znam ale uwielbiam olejki do paznokci także na pewno go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mąż jak mi kupował te złuszczające skarpetki, gdy byłam w ciąży, powiedział tak:
    "Poproszę te takie skarpetki, po których skóra schodzi jak wężowi" XD
    Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, super rzeczy ;) też bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tej marki.
    Świetne produkty, czekam na recenzję.
    Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia