wtorek, 16 maja 2017

Orphica essentials pure advanced eye renewal serum | serum pod oczy od marki ORPHICA.

Orphica to marka, o której dowiedziałam się kilka tygodni temu dzięki jednemu z portali społecznościowych. Postanowiłam spróbować swojego szczęścia i zaproponowałam jej współpracę. Nie liczyłam na zbyt wiele, gdyż Orphica cieszy się niezwykle dużą popularnością zarówno w Polsce jak i przede wszystkim - poza granicami naszego kraju. Mimo to udało się. Z niecierpliwością oczekiwałam kuriera, który zjawił się z przesyłką w tamtym tygodniu. W ramach współpracy do przetestowania otrzymałam serum pod oczy, na którym - przyznam szczerze - zależało mi najbardziej.

Producentowi przede wszystkim zależy na jakości produktów. W sieci znalazłam mnóstwo recenzji jak również opinii o produktach tej marki
i wiecie co? Ciężko znaleźć niezadowolone konsumentki, które stosowały lub stosują produkty do makijażu i pielęgnacji brwi, rzęs oraz delikatnej skóry wokół oczu od firmy Orphica. Sztab profesjonalistów nie zapomina o bezpieczeństwie naszej skóry i w tym celu wykonuje szereg testów i badań laboratoryjnych. Kosmetyki zawierają w swoim składzie kompleks naturalnych ekstraktów roślinnych, olejów, a także witamin. Ceny niestety do najniższych nie należą, ale z doświadczenia wiem, że czasem warto zainwestować w produkt profesjonalny. Moim zdaniem każda z nas zasługuje na taki luksus i raz na jakiś czas powinna pozwolić sobie na taki kosmetyk.

Zanim przejdę do krótkiej prezentacji produktu (pełna recenzja po przetestowaniu kosmetyku) chciałabym wymienić Wam wszystkie produkty jakie oferuje firma Orphica. Producent podzielił kosmetyki na dwie kategorie - pierwsza z nich to linia odżywczo-regenerująca, druga zaś to linia pielęgnacyjno-koloryzująca. W skład pierwszej - określanej mianem essentials wchodzi odżywka do rzęs, odżywka do brwi oraz serum pod oczy, które otrzymałam w ramach współpracy. Druga linia - creative, to produkty to typowa kolorówka: tusz do rzęs, kredka do oczu oraz eyeliner
w kredce.
  • odżywka do rzęs REALASH
  • odżywka do brwi BROW
  • serum pod oczy PURE
  • kredka do oczu ARROW
  • eyeliner w kredce EDGE
  • tusz do rzęs UP
Serum pod oczy Pure, które otrzymałam do testów w ramach współpracy znajduje się szklanej, białej buteleczce z pipetką. Butelka o pojemności 15 ml prezentuje się bardzo ładnie - prosty design, porządnie wykonana pipeta. Serum ma konsystencje żelowo-kremową, która bardzo szybko się wchłania pozostawiając lekko świecący, ale nie tłusty film. Warstwa, która pozostaje na skórze nie roluje się, ale też nie znika na tyle szybko, że mogłybyśmy wyjść 'do ludzi'. Serum stosujemy raz na dobę, przed snem. Producent zaleca jednorazowo użyć kilku kropel równomiernie nakładając je na oczyszczoną skórę pod oczami, a następnie kolistymi ruchami wmasować. Zgodnie z zaleceniami aplikuję produkt przed sen, tak więc film, o którym wcześniej wspomniałam nie przeszkadza mi ani troszkę, rano nie ma po nim śladu, myję więc buzię żelem nawilżającym i wykonuję makijaż jak zwykle. Serum pachnie delikatnie chemicznie, ale nie uważam, że jest to zapach nieprzyjemny, polubiłam go. Skład produktu rozłożył mnie na łopatki - skarbnica naturalnych składników i witamin. Jesteście ciekawe jak taka dawka dobroci wpłynie na kondycję mojej skóry pod oczami oraz jakie efekty zauważę? 
Kochane, dzisiaj to wszystko. Niemniej jednak zachęcam Was do śledzenia mojej strony, gdyż po ukończeniu kuracji zamieszczę bardziej obszerny i bardziej szczegółowy post poświęcony serum Pure od firmy Orphica
Jestem ciekawa czy znacie tą markę, w związku z czym zapraszam Was do aktywności w komentarzach. 

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Polecam zapoznać się z ofertą producenta :)

      Usuń
  2. Gratuluję Kochana otrzymania przesyłki :* Moja Mamusia przekazała mi próbki za które niezwykle dziękuję Kochan ! Buziaczki slę :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing blog post and great photos.
    I am glad you enjoyed reading my recent post and thank you for the comments!!
    As on this month, MyLyfeMyStory has been officially renamed as Harija Ravi :)
    Harija Ravi

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam i spotykam się pierwszy raz :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/05/jeansowa-koszula-i-biae-spodnie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też poznałam ją stosunkowo niedawno, reklama wyskakuje na FB :D

      Usuń
  6. dziękuję za recenzję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że się przydała, na efekty musisz poczekać :D

      Usuń
  7. Niestety jeszcze nie miałyśmy okazji próbować produktów tej marki, ale mamy nadzieję, że niebawem nam się uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam starać się zdobyć serum :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia