czwartek, 29 czerwca 2017

O perfumach NOU oraz lakierach firmy Bell i jej limitowanej edycji Secret Garden Nail Enamel

Dzisiejszy wpis poświęcam aż dwóm produktom, które otrzymałam w ramach współpracy z portalem Only You. Przyznam szczerze, że recenzowanie perfum, a także lakierów do paznokci sprawia mi od zawsze najwięcej kłopotu. Dla mnie jest to nie lada wyzwanie - gdyż na co dzień paznokci nie maluję kolorowymi emaliami, a jedynie odżywką. Jeśli chodzi o perfumy - ciężko ocenić jest mi nuty zapachowe, jednak w tym celu poprosiłam o radę moje niezawodne koleżanki, perfumomaniaczki.

Zacznijmy od owocowo-kwiatowej wody perfumowanej Secret Blanc NOU. 50 ml flakonik skrywa w sobie mieszankę takich nut zapachowych jak cytryna, biała herbata, rabarbar, ananas, jaśmin, peonia, żurawina, piżmo, paczula i bob tonka. Buteleczka skromna, przezroczysta - szklana. Atomizer w sposób prawidłowy rozpyla perfumki nie zacinając się i nie zapychając. Nic nie kapie i nie leci.
Zarówno ja, jak i moje koleżanki uznałyśmy, że Secret Blanc to idealna propozycja na wiosnę/lato. Nie jest to ciężki, otulający zapach, pomimo tego, iż świeżość cytrusów zmienia się w bardziej głęboki aromat. Ja wyczuwam w nim nutę szampana - nie wiem dlaczego, ale od samego początku te perfumki mi się z nim kojarzą. Produkt znika po kilku godzinach, trzyma się bardziej przy skórze niż otacza wokoło pozostawiając za sobą 'ogon' aromatu.

Drugim produktem, a właściwie to produktami jest limitowana edycja lakierów od firmy Bell, która nosi nazwę Secret Garden Nail Enamel. Jest to kolekcja przepięknych, wiosennych lakierów w kwiatowych odcieniach. Emalie bardzo ładnie pokrywają (poza dwoma pierwszymi od lewej), długo trzymają się na pazurkach i nie odpryskują. Pomimo niskiej ceny, jakość ich oceniam na bardzo dobrą. Szczególnie wpadł mi w oko ostatni odcień lakieru, rewelacyjnie prezentuje się zarówno na dłuższych jak i krótszych paznokciach. Pędzelek wykonany porządnie, dobrze trzyma się go w palcach. Manicure przebiega szybko i przyjemnie. Polecam.

12 komentarzy:

  1. Ale piękne kolory tych lakierów ! Aczkolwiek ja to żele używam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już nie pamiętam kiedy ostatni raz sięgnęłam po tradycyjny lakier ;) Ale siostra ma kilka z tej serii i jest zadowolona z kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  3. Ja jakoś nie mogę się przekonać do produktów marki Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki sa fajne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/06/futrzana-kamizelka-czy-tylko-na-jesien.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czuję, że zapach by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo lekki, świeży ale nie typowy :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia