czwartek, 17 sierpnia 2017

Rozkoszuj się filiżanką kawy lub herbaty - CUP & YOU!


Jedni rozpoczynają z nią dzień, dla innych jest napojem, dzięki któremu funkcjonują w pracy prawidłowo, niektórzy piją ją nałogowo, inni z kolei raz na jakiś czas 'dla towarzystwa'...
Dla mnie kawa to odrobina luksusu, chwilka relaksu i zapomnienia. Uwielbiam ten napój i moment, kiedy zasiadam z filiżanką w dłoni otulona jej aromatem. Odprężam się w ten sposób po ciężkim dniu delektując się głębokim smakiem kawy. Trudno jest mi jednak znaleźć smak, który odpowiadałby mi w stu procentach, wciąż szukając swojego ulubieńca przeglądam strony on-line, a także stacjonarne sklepy oferujące kofeinowe napoje. Nie jestem zwolenniczką kaw rozpuszczalnych, zdecydowanie wybieram zmielone ziarna. Piję słodzoną, czasem dodając odrobinę słodkiej śmietanki po to, aby napój stał się bardziej delikatny, kremowy i ... kaloryczny? W zimę sięgam po przyprawy korzenne oraz różnego rodzaju syropy pogłębiające smak kawy.

Zestaw, który otrzymałam w ramach współpracy zawierał aż dziesięć saszetek kaw o różnych smakach. Degustacja ich była dla mnie niesamowitym doświadczeniem i sprawiła mi wiele przyjemności. Bardzo gorąco polecam zamówienie takiego pakietu osobom, którzy nie potrafią zdecydować się nad wyborem kawy, a także tym - którzy lubią bawić się smakiem i kawa stanowi dla nich swoistą formę deseru. Zestaw kaw to także idealny pomysł na prezent!

Saszetki, które otrzymałam, a także forma w jaki zostały one zapakowane wyglądają prześlicznie. Uwielbiam takie detale jak naklejki czy liściki dołączone do przesyłki. Świadczą one o tym, że osoba, która zajmuje się tworzeniem czy też przygotowywaniem zamówienia wkłada w to serce, nie pakując produktu ‘byle jak’, nie idąc na ilość, ale na jakość. Takie firmy wzbudzają we mnie ogromne zaufanie, bardzo często dla mnie to taka gwarancja jakości.

Nie jestem zwolenniczką mocnej kawy toteż jedna saszetka wystarcza mi na sporządzenie aż trzech ‘małych czarnych’ bądź przygotowanie dwóch kubków o pojemności 200 ml. Kawy są bardzo aromatyczne, dość grubo zmielone. Niektóre tworzą ciemny napój, inne – w zależności od rodzaju – bardziej brązowy, czekoladowy. Smaki, które otrzymałam w ramach współpracy bardzo przypadły mi do gustu, jak na razie moim faworytem została kawa kardamonowa – uwielbiam korzenne aromaty, delikatnie pikantne i pobudzające. Co prawda ten smak bardziej nadaje się na jesienno- zimowe popołudnia, ale warto wypróbować go już teraz delektując się przy tym lodami bakaliowymi z polewą czekoladową.
Na stronie Cup & You poza opisywanymi przeze mnie kawami w zestawie, znajdziecie również torebeczki o większej pojemności. Bogaty wybór smaków sprawi, że na pewno traficie w swój gust wybierając coś dla siebie, a także dla swoich bliskich. Poza kawami – producent oferuje również szeroką gamę herbat, tak więc dla tych, którzy nie przepadają za kofeiną, a także dla tych, którzy z jakiegoś powodu nie mogą jej pić - polecam herbaty Cup & You. Tak jak w przypadku kaw - na stronie zakupić można zarówno zestaw saszetek, jak również pełnowymiarowe torebki z niesamowitymi mieszankami zarówno na letnią jak i zimową degustację.
Producentów Cup & You poniosła wodza fantazji – oferują nam bowiem tak szeroką gamę smaków, że w życiu nie byłabym w stanie stworzyć sama takich kombinacji. Na każdej saszetce opisana jest instrukcja parzenia sporządzanego napoju. Przy zamówieniach powyżej 200 złotych - przesyłka gratis. Ceny poszczególnych kaw znajdziecie TUTAJ.

Jestem ciekawa czy znacie CUP&YOU, kupowaliście kiedyś w tym sklepie on-line? Zapraszam do aktywności w komentarzach, a marce dziękuję za możliwość nawiązania współpracy.



55 komentarzy:

  1. Interesting post dear! thanks for sharing xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy i nigdy nie korzystałam z jej produktów, ale sposób zapakowania "próbnych" smaków i Twój wpis jak najbardziej mnie zachęca do spróbowania. Zwolenniczką kawy nie jestem, więc może herbata... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  3. Nie znałam a ja jestem wielkim smakoszem kaw <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie zachęcam do zakupów na stronie :)

      Usuń
  4. Ja też uwielbiam kawę :) Nie mogłabym bez niej żyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, ale kawę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez kawy ani rusz! Usze wypic dwie dziennie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja od zawsze nie cierpię kawy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że ja kiedyś też nie przepadałam za nią ? A jak polubiłam to długi czas nie mogłam pić bo źle się czułam ? :)

      Usuń
  8. kawa zawsze spoko ;) firmy nie znam, ale testowałabym z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chętnie bym spróbowała bo widziałam już u wielu blogerek
    obserwuję i zapraszam do mnie: https://thewomenlife.blogspot.com/
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, zajrzę w wolnej chwili :)

      Usuń
  10. Próbowałbym wszystkie. Jestem smakoszem kaw i nigdy nie odmówię :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerzę mówiąc, kawę piłam może max 3 razy i zawsze z grymasem na twarzy. Za to bez herbaty nie wyobrażam sobie życia! Słyszałam, że niektórzy piją ją tylko zimą, ale dla mnie to najlepszy napój przez cały rok :)
    A te opakowania... moim zdaniem są niezwykle urocze!
    http://haniamis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka pije herbatę tylko u mnie :)
      W moim domu pije się jej bardzo dużo, teraz po przeprowadzce kontynuuję tradycję :)

      Usuń
  12. Chociaż osobiście kawy nie pijam to często kupuję ją w prezencie :) ta wygląda bardzo efektownie! Wybór smaków też jest zachęcający :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Kubie próbować nowe smaki, a kawe na różne sposoby uwielbiam, mino ze nie pije jej codziennie i nie jestem typowym kawoholikiem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ rewelacyjne opakowania!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety nie piję żadnego rodzaju kawy :/
    Świetny post,
    pozdrawiam :)
    My blog(Click)♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Również nie przepadam za kawą rozpuszczalną. Fajnie że można zamówić sobie taki zestaw różnych kaw oraz cieszy mnie to, że są one mielone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie nie pozostaje nic innego niż skusić się na zestaw kaw :)

      Usuń
  17. Uuu miętowej to bym się napiła :) Kawy pije dużo mniej niż herbaty, ale lubię bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miętowa przypomina mi pralinki dostępne w sklepach z niemiecką żywnością :) bardzo orzeźwiająca :)

      Usuń
  18. Ja jestem totalnie uzależniona od kupowania przeróżnych herbat, zawsze zajmują całą szufladę i szafkę, lokatorzy z chęcią przychodzą i degustują razem ze mną, bo dla mnie czasem wystarczy że spośród całego opakowania wypiję jedną saszetkę i może iść w odstawkę i w sklepie w koszyku lądują nowe, jednak te które pokochałam od początku to muszą w szufladzie być obecne zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem wierna rooibosowi z czerwonym pieprzem, cytrusowym akcentem i bławatkiem - kocham to połączenie ale tak jak i Ty - wciąż testuję coś nowego :)

      Usuń
    2. a mam jeszcze pytanko - gdzie zamawiasz?

      Usuń
  19. Jestem herbaciarą i z przyjemnością bym spróbowała tych smaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie sezon na herbatkę z cytrynką i wylegiwanie pod kocem uważam za rozpoczęty :)

      Usuń
  20. Mają dużo ciekawych smaków, gratuluję współpracy ;).

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie kawa to codzienny poranny rytuał :D
    Z chęcią skosztowałabym tych przeróżnych smaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie w takim razie zajrzyj na stronę producenta :)

      Usuń
  22. Dobra kawa to u mnie podstawa, ale jeszcze nie miałam do czynienia z tą marką :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham kawę :) za tydzien mam operacje ekstrakcji ósemek 3 lub 4 na raz :D i mam zakaz picia kawy przed i po operacji. Pomimo ze mam zakaz spozywania produktów mlecznych, kurczaka, ryb i innych zwyklych produktów.. kawa zabolała mnie najbardziej :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze zaczynam dzień od filiżanki kawy :) Produkty, które prezentujesz są dla mnie absolutną nowością, jednak wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam o nich i jeszcze nie miałam okazji spróbować :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia