poniedziałek, 14 listopada 2016

EUCRYL toothpowder, powerful stain removal - proszek wybielający zęby

Witam Was bardzo cieplutko i zapraszam na najnowszy wpis. Proszek wybielający zęby od firmy Eucryl zakupiłam kilka miesięcy temu w internetowej drogerii E-ZEBRA za niecałe 5 złotych. 
Jest to jasnozielony pyłek o zapachu delikatnej mięty. Jego pudrowa struktura sprawia, że produkt bardzo dobrze przykleja się do zwilżonej wcześniej szczoteczki do zębów. Tak też go używam- po namoczeniu szczoteczki i strząśnięciu nadmiaru wody wciskam ją w proszek, a następnie szczotkuję zęby jak zawsze. Produkt zmienia się w pianę, która dokładnie czyści powierzchnię zębów i przestrzenie międzyzębowe. 
Nigdy wcześniej nie korzystałam z tego tupu produktów, także podchodziłam do jego testowania bardzo ostrożnie. Bałam się, że proszek będzie działał zbyt silnie podrażniając moje wrażliwe dziąsła. Bałam się także, że zniszczy moje szkliwo, gdyż produkty wybielające zęby mogą przyczyniać się do pojawienia się na powierzchni zęba mikropęknięć w konsekwencji czego mogą spowodować próchnicę. 

Tak jak wcześniej wspominałam- proszek wybielający zęby bardzo dobrze się pieni, a wytworzona piana dociera w trudno dostępne miejsca czyszcząc zarówno zęby jak i przestrzenie międzyzębowe, język i policzki. 50g opakowanie wystarczy na długi czas użytkowania, należy jednak zużyć zawartość w ciągu 12 miesięcy. Moje obawy związane z podrażnieniami okazały się bezpodstawne, produkt działa bardzo delikatnie, ale i skutecznie, no i najważniejsze- przynosi rezultaty. Nie spodziewałam się, że proszek, który zakupię w takiej cenie będzie w stanie usunąć przebarwienia i wizualnie poprawić wygląd moich zębów. Może nie jest to efekt jak po wyjściu z gabinetu stomatologicznego, ale ten produkt znacząco rozjaśnił moje zęby. 
Niestety jestem posiadaczką wrażliwych dziąseł i nie mogę pozwolić sobie na stosowanie produktu codziennie- naprzemiennie więc szczotkuję zęby nim i pastą przeznaczoną dla wrażliwców takich jak ja. Eucryl oferuje nam proszek wybielający zęby w dwóch wariantach (original flavour i freshmint flavour), a także pastę. 

Produkt polecam ze względu na niską cenę, wydajność i działanie. Pamiętajcie jednak, że z produktami wybielającymi zęby należy uważać i stosować je z głową. Po kilkutygodniowych kuracjach warto zrobić przerwę i pielęgnować jamę ustną czymś delikatniejszym- mam na myśli zarówno pasty do zębów, płyny do płukania, a także inne specyfiki takie jak żele czy proszki właśnie. 

Znacie ten proszek? Co myślicie o produktach wybielających zęby? Zapraszam do aktywności w komentarzach. 

52 komentarze:

  1. Niska cena i wydajność kuszą i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, chociaż moja pierwsza myśl była taka: Tak tanio? To podejrzane- Pewnie może mi tylko zaszkodzić :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ewelinko jestem ciekawa czy siostra była z niego zadowolona tak jak i ja? :)

      Usuń
  3. Pierwszy raz słyszę o czymś takim :) Muszę spróbować !

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam od niedawna, ale wersję różową. Na opakowaniu napisane jest, że nie można używać preparatu częściej niż dwa razy w tygodniu. Ja u siebie nie widzę żadnych efektów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może masz po prostu ciemniejszą kość ząbka? To niestety częsty problem :(

      Usuń
  5. Mam taki proszek dodaję go do oleju kokosowego i szczotkuje zęby, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobry pomysł, zaraz lecę do łazienki sprawdzić działanie :)

      Usuń
  6. marzę o idealnie białych zębach, niestety boję się wszelkiego rodzaju specyfików... póki co zostanę chyba przy pastach "whitening" ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzysz, jak każdy :)))
      O Whitening czytałam kilka pochlebnych opinii, nie miałam osobiście.

      Usuń
    2. ogólnie efekty nie są spektakularne :P chociaż słyszałam wielokrotnie, że mam ładne zęby :P ale ja to ja- zawsze znajdę sobie coś, co mi nie pasuje w mim wyglądzie :P cóż... :D

      Usuń
  7. Być może i ja skorzystam :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie mimo że jednak wcale nie obserwujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie słyszałam o czymś takim jak proszek do zębów, ciekawy produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym proszku, ale chętnie kiedyś go wypróbuję:) cena kusi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabinko cena jak najbardziej na plus no i działanie :)

      Usuń
  10. Ciekawy produkt, nie słyszałam o nim nigdy, chętnie bym wypróbowała.

    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam, dostępny na ezebra ale i na allegro :)

      Usuń
  11. Słyszałam właśnie o takich proszkach, ale ostatecznie sama nie zdecydowałam się na zakup

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego Natalko? Nie bój się, skoro ja się przekonałam i kupiłam... :)

      Usuń
  12. nie znam, ale nie powiem zaciekawił mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko pomyśl nad zakupem, cena niska a może proszek stanie się Twoim ulubieńcem? :)

      Usuń
  13. O tym proszku nigdy nie słyszałam,ale jeżeli chodzi o produkty wybielające do zębów to stosuję pastę Colgate Max White One :) I szczerze ją polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam wcale tego proszku :) Ja wybielam zęby z marką whitewithstyle ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowości! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam ten proszek ale jestem średnio z niego zadowolona może za rzadko go używam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połącz z pastą do zębów, może przyniesie lepsze rezultaty?

      Usuń
  16. nie znam,ale cena zachęca do przetestowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmmm ja zazwyczaj nie mam zaufania do takich produktów :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też podchodziłam do tego produktu ostrożnie, a okazał się strzałem w 10 :)

      Usuń
  18. postaram się zapamiętać i kupić ten proszek, wcześniej o nim nie słyszałam, mam wrażliwe dziąsła i ciągłe problemy z zębami dlatego raczej nie używam produktów wybielających jednak może powinnam spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszek jest tani, nawet jeśli Twoje dziąsła się z nim nie polubią (chociaż wątpie, bo ja też jestem wrażliwcem) to nie będzie dużej straty :)

      Usuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tego rodzaju produkcie... moje zęby z natury nie są śnieżnobiałe, więc zawsze rozglądam się za czymś stricte wybielającym - podoba mi się jego cena więc z chęcią sobie spróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam w takim razie na recenzję u Ciebie na blogu :)))

      Usuń
  20. Ja mam wersję różową i stosuję raz w tygodniu dla bezpieczeństwa ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze tej różowej, jak wrażenia? :)

      Usuń
  21. Jeszcze nigdy o takim proszku nie słyszałam. Mam dosc białe zęby, ale chętnie bym poszła w tą śnieżną biel hihi , muszę się skusić :) Oczywiście obserwuje :*:* Zaobserwujesz mnie też ? http://szymkowerobotki.blogspot.ie/ <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o tym proszku i kusi mnie by go zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy efekty będą podobne do tych po użyciu pasków wybielających?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia