piątek, 10 marca 2017

Moja współpraca z firmą Selfie Project | Krem CC, skóra młoda z niedoskonałościami

Witam Was bardzo cieplutko. Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z marką Selfie Project. W ramach współpracy otrzymałam do testów chusteczki do demakijażu twarzy, maseczkę oczyszczającą, a także krem CC, o którym  chciałabym Wam dzisiaj opowiedzieć. Na początek- kilka słów o marce. Selfie Project to linia kosmetyków stworzona do pielęgnacji skóry młodej z niedoskonałościami. Buzia młodej osóbki, wbrew pozorom, jest baaardzo wymagająca. Nastolatkowie, a także dwudziestoparolatki notorycznie zmagają się z niedoskonałościami, wypryskami, a także z błyszczeniem się spowodowanym produkowaniem nadmiaru sebum. 
Selfie Project obrało sobie za cel skutecznie zwalczyć wszystkie wyżej wspomniane problemy i sprawić, aby po latach okres wkraczania w dorosłe życie nie był jedynie przykrym wspomnieniem i żeby nie kojarzył się tylko z marzeniem o pięknej buzi i wyśmiewaniem przez rówieśników, którzy potrafią (mówię z własnego doświadczenia) nieźle uprzykrzyć ten czas. Selfie Project ze sztabem profesjonalistów na czele opracowało program pielęgnacji młodej skóry z niedoskonałościami, który składa się z czterech podstawowych kroków: oczyszczania, złuszczania, nawilżania i upiększania. Dzisiaj tak jak wspomniałam- recenzja kremu CC, natomiast za kilka dni postaram się zamieścić opinię o dwóch pozostałych produktach otrzymanych do testów, a także opowiedzieć Wam troszkę o innych kosmetykach od SP. 
Krem CC to delikatny krem koloryzujący stworzony z myślą o osobach młodych, borykających się z problemem zanieczyszczonej cery, skłonnej do wyprysków i błyszczenia się. Pozbawiony takich substancji jak: parabeny, SLS i SLES, a także olej parafinowy, idealnie nadaje się do stosowania każdego dnia. W swoim składzie zawiera bioaktywny węgiel oraz wyciąg z pink pamelo. Produkt przebadany jest dermatologicznie, toteż nie uczula i nie powoduje podrażnień. Nie jest testowany na zwierzętach. 
Skład (ingredients): Aqua, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Cyclopentasiloxane, Boron Nitride, CI 77891, Octyldodecanol, Mica, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Dimethicone, Charcoal Powder, Citrus Paradisi (Grapefruit) Fruit Extract, Octyldodecyl Xyloside, PEG-30 Dipolyhydroxystearate, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, CI 77499, CI 77491, Tin Oxide, Citric Acid, Parfum, Butylphenyl Methylpropional, Citral, Citronellol, Coumarine, Limonene, Linalool.
Jaka jest moja opinia o kremie CC od Selfie Project? Jest naprawdę delikatny, niestety posiadaczki cery wymagającej, które cenią sobie dobre krycie nie będą zadowolone. Produkt kryje jedynie drobne niedoskonałości- zresztą zgodnie z zapewnieniami producenta. Ujednolica koloryt bez efektu maski. Make up no make up? Jak najbardziej. Po nałożeniu kremu na buzię uzyskamy subtelny makijaż, wręcz niewidoczny. 
Bardzo polubiłam się z tym produktem, stosuję go do pracy używając jednocześnie pudru sypkiego lub w kamieniu, oraz na wyjścia z przyjaciółmi czy na chociażby zakupy. Czuję się pewniej ze świadomością, że 'mam na sobie makijaż'. Po wykończeniu pudrem, a także solo - krem CC nie roluje się, ani nie rozwarstwia, nie uwydatnia także suchych skórek i pierwszych zmarszczek. Nawilża. Obecność 'fotoczułych pigmentów' o których wspomina producent, sprawia, że buzia wygląda na świeżą i wypoczętą. 
Krem CC zamknięty jest w miękkiej 30 ml tubce. Produkt jest dość rzadki, mimo to wydajny. Ładnie pachnie, pudrowo-kwiatowy aromat bardzo przyjemny dla nosa, nie drażniący. Krem CC dostępny jest w jednym, uniwersalnym kolorze, wtapiającym się w odcień skóry. Jestem osobą o bardzo bladej cerze, produkt jest dla mnie idealny, niemniej jednak uważam, że osoby o ciemniejszej karnacji także będą z niego zadowolone. 
Produkty Selfie Project dostępne są w Rosmannie- zarówno w internetowej drogerii on-line jak i stacjonarnie. Nie są drogie, a ceny wahają się od 4 do 17 złotych. Krem CC jest najdroższy ze wszystkich produktów tej marki i kosztuje ok. 16.99. 

Jestem ciekawa co myślcie o kosmetykach marki Selfie Project. Miałyście okazję przetestować recenzowany przeze mnie krem CC bądź inne produkty tej firmy? Jak radzicie sobie/radziłyście z pielęgnacją cery młodej, wymagającej szczególnej pielęgnacji?
Zapraszam do zapoznania się z ofertą- KLIK.

33 komentarze:

  1. szkoda, że nie pokazałaś efektu na buzi tego kremu, bo jestem go ciekawa :) a marki osobiście nie testowałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, a właściwie czytam, że nie jest to produkt dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie kwalifikuję się wiekowo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że to produkt nie tylko dla nastolatek :)

      Usuń
  4. Zainteresowałaś mnie tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem BB miałam i nosiłam na twarzy, CC nigdy :) Ostatnio dostałam kilka kosmetyków tej marki, ale wśród nich nie było tego kremu;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę że by się u mnie nie sprawdził ;( Kremy BB i CC nie są wystarczające dla mojej twarzy ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dają delikatniejszy efekt niż fluidy to fakt :(

      Usuń
  7. Cena i tak nie jest wysoka jak na taki produkt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Pati, chociaż to mój pierwszy cc i nie mam porównania :)

      Usuń
  8. Nie znam i pierwszy raz sie z tym spotykam u Ciebie na blogu :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/z-czym-wiaze-sie-bycie-blogeremblogerka.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo ciekawie a opisy u producenta naprawdę zachęcają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, zachęcam do zajrzenia na stronę SP :)

      Usuń
  10. Lubię tą firmę :) ale tych produktów nie miałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy! Kremów CC jeszcze nie miałam okazji uzywać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety ja zawsze poszukuję większego krycia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem CC niestety nie będzie w takim razie Twoim kremem idealnym :)

      Usuń
  13. Całkiem fajny jest ich puder matujący :-) Kremu nie miałam okazji sprawdzać

    OdpowiedzUsuń
  14. Idea firmy rzeczywiście brzmi dość przekonująco ;) O pudrze słyszałam już kilka dobrych słów i choć staram się teraz mierzyć w bardziej naturalne opcje to pewnie i na niego przyjdzie ostatecznie pora :D
    Co do samego kremu CC opcja naturalnego efektu brzmi całkiem nieźle i choć nie mam żadnego najmniejszego doświadczenia w używaniu takich produktów to będę miała na uwadze Twoje słowa poszukując lekko kryjącego kremu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie a jak z trwałością?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia